americanspin.blogg.se

Följ oss på vår resa igenom USA i en månad 20/6-23/7 2015. Elin & Anders + Emelie & Daniel

Dag 3!!

Publicerad 2015-06-23 07:35:58 i Allmänt,

Hej!
Dagen bjöd på bagels och kaffe imorse och sedan en tur med de kända cable car vid union square som tog oss igenom san fransiscos kullar. Vi hoppade av vid lombard street och gick upp för "the crocked street" och satan vad de kändes i våra ben! Efter en del svordomar( som vi nu endast tar på svenska) kom vi upp till toppen och för att passa in bland alla andra turister fick selfi pinnen åka fram! (Tack Charly) 😍
Mestadels av eftermiddagen gick åt att gå igenom stan och fika. Jag o Elin fick ÄNTLiGEN öppna shopping-plånkan och handla fina kläder på forever 21 😊 
Eftersom det var ganska kallt idag bestämde vi oss för att gå på bio och det blev jurassic world på imax 3D.

Nu tackar vi San Fransisco och ger staden 3/5 bagels och imorgon hämtar vi vår minibuss och kör söderut mot varmare breddgrader. 

FÖRST ett stopp i mina gamla kvarter där jag bodde som au pair 2009/2010 i pleasanton ca 40 min utanför city! Sen mot monterey.

Klart jag tappa min tandborste i toan nyss.... Suck!!!! 
Kramar från Em och gänget





Kommentarer

Postat av: Mamma Marie

Publicerad 2015-06-24 10:20:44

Den plånboken är väl inte så stor?!
Ha det bra och njuuuut
Kram

Postat av: Carin

Publicerad 2015-06-25 22:02:28

Ett litet litet råd: Glöm inte uppdatera oss!!
Kram på er alla!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-08 07:32:48

Läser igenom era inlägg med ett smile på läpparna.Syperfina bilder kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin & Anders Emelie & Danne

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela