americanspin.blogg.se

Följ oss på vår resa igenom USA i en månad 20/6-23/7 2015. Elin & Anders + Emelie & Daniel

Hollywood!!

Publicerad 2015-06-29 07:27:58 i Allmänt,

Hollywood!!!

Efter santa Barbara käka vi frukost tidigt för att ta oss till los angeles och UNIVERSAL STUDIOS!!!

Till vår stora stora tacksamhet så gjorde våra front of line biljetter vår dag. Vi fick gå före i kön på alla attraktioner och JÄVLAR vilken dag vi hade. Vi fick se sjuka 3D filmer och teknik som ingen av oss nånsin sett. Det var grymt och över våra förväntningar totalt. De "vanliga" människorna fick stå i kö över 90 min per åktur medans vi glatt gick förbi hela kön! Nä jäklar vilken dag 😍

På kvällen kom vi sedan fram till HHHH HOLLYWOOD! Vi kom fram rätt sent på kvällen så de blev bara att hitta ett hotell, käka och hopp i säng. Vi vaknade vid halv 9 tog oss ner till frukosten och begav oss sedan ut på Hollywoods gator. Vårt hotell ligger bara ett stenkast från walk of fame så vi gick på stjärnorna i strålande sol  mellan folk, försäljningsstånd och seriefigurer, sedan tog vi en kändisbuss som körde runt oss i stan på Rodeo drive, Beverly Hills Hollywood Hills med mera. När vi kom tillbaka käkade vi lunch på Hooters och eftermiddagen spenderade vi på Madame tussauds med vaxdockorna. Efter vi fotograferats med kändisars gick vi hem till hotellet, spelade lite kort delade en flaska vin och njöt av livet. Vid 19 tog vi oss i kragen och letade reda på en restaurang där vi åt magiska  långkokta revben i BBQ marinad. Sedan styrde kvällen vidare till en irländsk bar där vi hitta

de trevliga Amerikanare som vi utmanade i beerpong och festade hela natten lång. Nu har vi verkligen sett Hollywood by day and night och de leverade storslaget.

Idag vaknade vi rätt trötta så de blir en lugn dag, vi har kört vidare i LA till Marina del ray o här ska vi sova de närmaste fyra dagarna och besöka stränderna☀️😘